2011. május 25., szerda

Csáth Géza: Napló, 1906-1911 - Jelenlegi ára: 1 305 Ft

BookHouse könyvdiszkont: Az ezer könyv házaTisztelt Érdeklődő! A BookHouse Könyvdiszkont Csapata üdvözli Önt! Kérjük, csak a terméklapon olvasható szállítási feltételek elfogadása esetén licitáljon a termékre! Napló, 1906-1911A könyv listaára: 1500 Ft. Leírás:
Az 1906-1910 közti évek Csáth Géza beérkezésének, íróvá válásának, egzisztenciája megalapozásának, nem utolsósorban az érzelmek iskolájában való igen jeles előmenetelének időszaka (1905-ből nem maradt feljegyzése, valószínűleg nem is írt). 1910 januárjában ekként készíti az esztendő anyagi számadását az író: Életemnek legmozgalmasabb esztendeje volt. 1. Néhány jó dolgot irtam (Józsika, Opiúm) 2. Letettem ügyes taktikával aránylag kevés tanulással nehéz és bonyolult pénzügyi műveletekkel két szigorlatot. 3. Szakitottam Irénnel. 4. Fölütöttem Katót (? ) - ő állítja. - 5. Flirtöltem Iglófüreden először életemben úri nőkkel - 6. Jól nyaraltam, tapasztaltam. (... ) 9. Dezső öcsémből irót faragtam és jó zenekritikust! 10. Szereztem egy kedves kis vagínát Lycáét. És eldobtam egyet Stein Anyét, amelyik az enyém lehetett volna. 11. Öregem rokonszenvét visszaállitottam (... ) 15. Viszonyt folytattam Matoricsnéval és egy pár nagyszerű coitus volt. A frottageokat boritsa fátyol. 16. Dragica és Matoricsné révén kétszer reszkettem a gonorrheától. Csáth szókimondó naplójában orvosi jelentések stílusában elemzi melankóliáját, lakonikusan számol be egy-egy flörtjéről, viszonya, házassága, nemi kapcsolata alakulását a szeretve, kritikával kutatott Olgával, miközben legfőbb szerelme tartja lázban: a zene. Feljegyzéseit a drámai vizsgaemlékek mellett a líraian lelkes koncertbeszámolók uralják. Az író rajzaival kiegészülő, betűhív szövegben Csáth német bejegyzései is olvashatók azok fordításával kiegészítve. A Beszédes Valéria utószavával és névmutatóval záródó kiadvány sajnos nem mentes a zavaró sajtóhibáktól. Mindazonáltal érdemes széles körben ajánlani - felnőtteknek. ISBN: 978-86-82147-83-1A termék eladó új, olvasatlan állapotban. Kínálatunkban több mint tízezer új és használt könyv szerepel, melyeket raktárról tudunk szállítani. A gyerekkönyvektől kezdve a szépirodalmon át a bestseller kiadványokig rengeteg könyv címből választhat.
Nézze meg őket most: BookHouse Könyvdiszkont könyvekSzállítási feltételek: Személyes átvételre kizárólag a budapesti üzletünkben van lehetőség (az Örs vezér tértől 1 percre), hétfőtől péntekig 9. 30 és 17. 30 óra között, valamint szombaton 9. 30 és 13. 30 óra között. Házhoz szállítás futárszolgálattal, előre fizetéssel vagy utánvéttel lehetséges. A szállítási költség Magyarországon előre utalással 730 Ft., utánvéttel 995 Ft., de 10. 000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan. A leütést követő 1-2 munkanapon belül kerül a könyv a raktárból az üzletbe, így aznapi átvétel nem lehetséges. A leütést követő 7 napon belül, kérjük, e-mailen jelentkezzen a könyvért, és adja meg, milyen módon (személyes vagy házhozszállítás) szeretné átvenni a könyvet. Kínálatunkban kizárólag raktárkészleten lévő könyvek találhatók, azonban a beszerzések és eladások függvényében a készletünk folyamatosan változik, ezért sajnos előfordulhat, hogy a megrendelt könyv közben elfogyott.
Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Készlethiány esetén, a megrendelést előfoglalásba tesszük és tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról. A gyors és pontos kommunikáció miatt kérjük, hogy lehetőség szerint e-mailben tartsa velünk a kapcsolatot! Kérjük csak a fentiek tudatában licitáljon a termékre! Köszönjük, hogy megtisztel bennünket bizalmával!
a BookHouse Könyvdiszkont Csapata


Jelenlegi ára: 1 305 Ft

Az aukció vége: 2011-05-27 11:42
. Csáth Géza: Napló, 1906-1911 - Jelenlegi ára: 1 305 Ft

Fontos